Geberit AquaClean Palvelut ja tuki

Kattavat palvelut sinua varten 

Geberitillä on vahva maine tavarantoimittajana, jonka tuotteet ovat luotettavia ja kestävät pitkään sekä toimivat vakaasti. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua tai neuvoja AquaClean -tuotteiden kanssa, voit helposti ottaa yhteyttä meihin, niin autamme sinua mielellämme. Yhteydenottolomakkeen löydät täältä

Kunhan laitteesi on rekisteröity meille, sinun ei tarvitse edes toimittaa ostotodistusta, jos palveluvaatimukset täyttyvät. Muista siis rekisteröidä tuotteesi oston jälkeen, jolla saat myös pidennetyn takuuajan.

Tekninen tuki Apunasi

AquaClean asiakaspalvelu

Tyytyväisyytesi on meille tärkeää. Siksi tekninen tukemme auttaa aina mielellään. Tarvitsetpa neuvoja tai sinulla on kysyttävää Geberit AquaClean -tuotteista, voimme tarjota kattavaa tietoa ja apua kaikissa pesu-wc-istuimiin liittyvissä asioissa. Tekninen tukemme auttaa myös reklamaatio - ja huoltokysymyksissä.

Tekninen tuki
Puh: 010 662 304
Email: tekninentuki@geberit.com

Katso myös usein kysytyt kysymykset, ehkä vastaus löytyy jo usein sieltä.

AquaClean-etätuki Poikkeuksellisen kätevä Geberit-palvelu

Geberit-etätuki AquaClean-pesu-wc-istuimille on poikkeuksellisen tehokas ja kätevä palvelu. Soita vain Geberitin tekniseen tukeen, niin autamme sinua suoraan pesu-wc-istuimen etäyhteyden kautta. Tämä tarkoittaa, että voit luottaa saavasi nopeita ratkaisuja aina, kun palvelua tarvitaan, joten sinun ei tarvitse enää odottaa paikan päällä tapahtuvaa huoltoa.

Näin etätuki toimii:

  • Asenna Geberit Home -sovellus Geberit Home -sovellus
  • Yhdistä pesu-wc-istuin sovellukseen
  • Soita Geberitin tekniseen tukeen
  • Aloita etätuki sovelluksessa ja noudata annettuja ohjeita

Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastausiin, josta saatat löytää kaipaaamasi vastauksen:

AquaClean FAQ

Varmoissa käsissä​ Geberitin kanssa

Etkö ole vielä päättänyt?​

Pesu-wc-istuimen ostamisessa, asentamisessa tai myymisessä luottamus on aina ratkaiseva tekijä. Me Geberitillä tarjoamme kattavaa ja luotettavaa palvelua erilaisille asiakasryhmille räätälöidyillä ratkaisuilla.

Tarjoamamme tuki alkaa jo ennen ostoa:

  • Kuluttaja: Klikkaa vihreää laatikkoa, niin näet miten Geberit tukee sinua koko ostoprosessin ajan.
  • Ammattilainen: Sinisessä laatikossa on hyödyllisiä vinkkejä saniteettialan ammattilaisille asennukseen ja huoltoon liittyen.
  • Jälleenmyyjät: Harmaassa laatikossa on erikoistuneille jälleenmyyntikumppaneillemme vinkkejä, niksejä ja neuvoja koskien myyntipuheita ja asiakastukea.

Olipa roolisi mikä tahansa, olet aina varmoissa ja luottettavissa käsissä Geberitin kanssa.​