Tekninen tukemme Apunasi

Geberit AquaClean -asiakaspalvelutiimin jäsen puhelimessa

Menikö jokin vikaan tai tuliko eteen ongelmia? Tekninen tukemme auttaa erilaisissa asennukseen, käyttöön ja huoltoon liittyvissä kysymyksissä.

Tekninen tuki voi hoitaa osan vianmäärityksistä, asetuksista ja korjaustoimenpiteistä etäyhteydellä AquaClean-laitteeseen. Etähuolto toimii Geberit Home -sovelluksen kautta. Huollon sujuvoittamiseksi lataathan puhelimeesi Geberit Home -sovelluksen jo valmiiksi. Sovellus on saatavilla maksutta Android- ja iOS-älypuhelimille asianomaisesta sovelluskaupasta.
Ota yhteys tukeemme huoltoasioissa täyttämällä alla oleva lomake tai soittamalla tukeemme.

Tekninen tuki:
Avoinna:
Ma-pe klo 8.00-16.00
puh. 010 662 304
tekninentuki@geberit.com

Huoltopyyntö

Ota yhteys tekniseen tukeemme huoltoasioissa täyttämällä alla oleva lomake tai soittamalla tukeemme.

Yhteystiedot

Titteli*
Etunimi*

Sukunimi*

Yritys

Kadunnimi*

Postinumero*

Kaupunki*

Sähköpostiosoite*

Puhelinnumero

Tuotteen tiedot

Mallin nimi*

Voit liittää kuvia huoltopyyntöösi (maksimikoko: 5MB).

Kommentit

Suostun siihen, että Geberit Oy voi käsitellä aiemman yhteydenottoni yhteydessä luovuttamiani tietojani markkinointi-, mainonta- ja analysointitarkoituksiin ja lähettää minulle luovuttamiani yhteystietoja käyttäen tietoja saniteettituotteita koskevista tarjouksista, palveluista, uutuuksista, kampanjoista ja vinkeistä:

Voin milloin tahansa kieltää Geberit Oy tä käyttämästä sähköpostiosoitettani tähän tarkoitukseen julkaisutiedoissa annetuilla yhteystiedoilla ilman, että minulle aiheutuu muita kuin perushinnastossa mainittuja kustannuksia.