Nopea apu Geberit Home -sovelluksella – etähuolto yhteys
Geberit-etähuolto on nopea ja helppo tapa, jos pesu-wc-istuimeen tulee käyttöongelmia. Tämä tarkoittaa, että Geberitin tekninen tuki on helposti saavutettavissa milloin tarvitset apua Geberit AquaClean -pesu-wc-istuimesi kanssa.
Näin se toimii
1. Asenna Geberit Home -sovellut älypuhelimeesi
2. Yhdistä Geberit AquaClean -pesu-wc-istuin Geberit Home -sovellukseen Bluetooth®in kautta
3. Soita Geberitin tekniseen tukeen (puh. 010 662 304)
4. Voitte aloittaa etähuollon Geberit Home -sovelluksen kautta. Seuraa sovelluksen ja Geberitin teknisen tuen antamia ohjeita.
Päätät itse milloin Geberit voi ottaa yhteyttä pesu-wc-istuimeesi
Geberitin tekninen tuki voi olla yhteydessä pesu-wc-istuimeesi vain kun etähuolto on aktiivisena. Sinä, laitteen omistajana, päätät milloin aloittaa etähuolto ja päättää se, kun sitä ei enää tarvita. Geberit ei voi olla yhteydessä wc-istuimeesi ilman sinun lupaasi. Lupa pyydetään joka kerta, kun etähuoltoyhteys käynnistetään.