Asiakaspalvelu ja tekninen tuki Kuinka voimme auttaa?
Geberit asiakaspalvelu Aina apunasi

Ymmärrämme, kuinka tärkeää on saada ja tarjota oikeaa tukea, ja arvostamme sitä, että olet valinnut tuotteemme. Olit sitten ammattilainen tai kuluttaja, autamme mielellämme.
Geberitin asiakaspalvelu vastaa kysymyksiisi liittyen tuotetietoihin, hintatiedusteluihin, saatavuus- ja toimitusaikoihin, tilauksiin ja reklamaatioihin.
Asiakaspalvelu
Puh. 010 662 302
(Puhelun hinta: normaali puheluhinta + mpm/pvm. Emme peri erillistä palvelumaksua puheluista.
Tarkan tiedon saadaksesi sinun tulee olla yhteydessä omaan operaattoriisi.)
asiakaspalvelu@geberit.com
Aukioloajat:
Ma-Pe klo 8.00 - 16.00
Pyhäpäivät
Varasto, asiakaspalvelu, tekninen tuki ja Showroom ovat suljettuna kaikkina pyhäpäivinä.
Tekninen tuki Ammattilaisille

Tyytyväisyytesi on meille tärkeää. Siksi tekninen tukemme auttaa aina mielellään. Tarvitsetpa neuvoja tai sinulla on kysyttävää Geberit-tuotteista, tarjoamme ammattiasiakkaille kattavaa tietoa ja apua tuotteen asentamisesta ja teknisistä ominaisuuksista.
Tekninen tuki
puh. 010 662 304
tekninentuki@geberit.com
Aukioloajat:
Ma-Pe klo 8.00-16.00
Pyhäpäivät
Varasto, asiakaspalvelu, tekninen tuki ja Showroom ovat suljettuna kaikkina pyhäpäivinä.
Geberit AquaClean Palvelut ja tuki

Kun päätät ostaa pesu-wc-istuimen, haluat tietää, että voit luottaa paitsi ensiluokkaiseen tuotteeseen, myös kumppaniin, jota tukee sinua ennen ostoa, sen aikana ja sen jälkeen. Olemme aina tukenasi kattavalla asiakaspalvelullamme.
AquaClean asiakaspalveluosiostamme löydät yhteystiedot, aukioloajat, käyttöönottto- ja huoltovinkit ja paljon muuta.
Klikkaa linkkiä alla päästäksesi Geberit AquaClean -palvelut osioon.