AquaClean etähuolto Kysymyksiä ja vastauksia

HUOLTOPYYNTÖ

Geberit tekninen tuki

Menikö jokin vikaan tai tuliko eteen ongelmia? Tekninen tukemme auttaa erilaisissa asennukseen, käyttöön ja huoltoon liittyvissä kysymyksissä.

Tekninen tuki voi hoitaa osan vianmäärityksistä, asetuksista ja korjaustoimenpiteistä etäyhteydellä AquaClean-laitteeseen. Etähuolto toimii Geberit Home -sovelluksen kautta. Huollon sujuvoittamiseksi lataathan puhelimeesi Geberit Home -sovelluksen jo valmiiksi. Sovellus on saatavilla maksutta Android- ja iOS-älypuhelimille asianomaisesta sovelluskaupasta.

Ota yhteyttä tekniseen tukeemme täyttämällä huoltolomake täällä tai soittamalla tukeemme.

TEKNINEN TUKI
Puh. 010 662 304
Sähköposti:tekninentuki@geberit.com
Avoinna: Ma-pe klo 8.00-16.00

Kysymyksiä Geberit-etähuoltoon liittyen

Täältä löydät vastaukset Geberit-etähuoltoa koskeviin useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Jos vastaus kysymykseesi ei ole mukana, Geberitin tekninen asiakaspalvelu vastaa sinulle mielellään puhelimitse tai sähköpostitse.

Sinun kysymyksesi ja meidän vastauksemme etähuollosta