FAQ Geberit Home -sovellus | geberit.fi

Kysymyksiä ja vastauksia Geberit Home -sovellukseen liittyen

Onko sinulla kysyttävää Geberit Home -sovelluksesta? Täältä löydät hyödyllisiä vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Haluatko lisätietoja tai yksilöllistä neuvontaa? Geberit-asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään puhelimitse tai sähköpostitse.

Yleisiä kysymyksiä Geberit Home -sovelluksesta

Mikä on Geberit Home -sovellus?

Geberit Home on Geberitin sovellus älypuhelimeesi. Geberit Home -sovellus mahdollistaa digitaalisen pääsyn erilaisiin Geberit-tuotteisiin kylpyhuoneessa ja tukee niiden käytössä, konfiguroinnissa ja huollossa. Sovellus ja sen toiminnot ovat maksuttomia.

Geberit AquaCleaniin liittyviä kysymyksiä

Mitä toimintoja voin suorittaa Geberit AQUACLEAN -pesu-wc-istuimelle Geberit Home -sovelluksella?

  • Geberit AquaClean -pesu-wc-istuimesi kauko-ohjaus
  • Laiteasetusten tekeminen
  • Henkilökohtaisten asetusten muuttaminen
  • Käyttöohjeiden haku näyttöön
  • Huoltotöiden suorittaminen (esim. kalkinpoisto, suodattimen vaihto)
  • Toimintovideoiden katsominen (esim. kalkinpoistosta)
  • Hoito- ja huolto-ohjeiden tarkistaminen
  • Laitteen rekisteröinti takuun pidentämiseksi
  • Huolto- ja yhteystietojen selvittäminen
  • Geberit AquaClean -etähuollon käyttäminen