MyGeberit -asiakasportaali Kaikki projektisi, suunnitelmasi ja tuotelistasi helposti yhdessä paikassa
Ota kaikki irti Geberitin työkaluista ja tuotteista MyGeberit-asiakasportaalin ja oman Geberit ID-tunnuksen avulla. Pääset yhdellä tunnuksella ja salasanalla kaikkiin Geberitin työkaluihin, tuoterekisteröinteihin sekä tallentamiisi listoihin ja suunnitelmiin. Kylpyhuoneen suunnittelusta tuotteiden valintaan, MyGeberit helpottaa tietojen ja suunnitelmien hallintaa ja pitää kaiken tärkeän käden ulottuvilla.
Kirjaudu sisään olemassa olevalle tilillesi tai luo sellainen jo tänään saadaksesi pääsyn MyGeberitiin.

Asiakasportaali – usein kysytyt kysymykset Rekisteröityminen & tietojen hallinta
Kuka voi rekisteröityä asiakasportaaliin ja luoda Geberit ID -tunnuksen?
Rekisteröityminen on mahdollista sekä yksityishenkilöille että ammattilaisille. Rekisteröityessä valitse käyttäjätyyppisi ‘Minä olen’ -pudotusvalikosta, jotta saat asianmukaisen pääsyn ja kokemuksen.
Mitä tietoja tarvitaan Geberit ID:n luomiseen?
- Yksityishenkilöistä tarvitaan nimi, sähköpostiosoite, maa ja kieli. Osoite ja puhelinnumero ovat valinnaisia. Salasana luodaan rekisteröitymisen yhteydessä.
- Ammattilaisista tarvitaan nimi, sähköpostiosoite, yrityksen tiedot, maa ja kieli. Puhelinnumero on valinnainen. Jos ammattilainen tunnistetaan yhteistyökumppaniksi, tietyt kentät on lukittu. Salasana luodaan rekisteröitymisen yhteydessä.
Voinko rekisteröityä samalla email-osoitteella sekä yksityishenkilönä että ammattilaisena?
- Et – yksi sähköpostiosoite voi olla linkitettynä vain yhteen käyttäjään. Jos tarvitset pääsyn molempiin tilityyppeihin, käytä erillisiä sähköpostiosoitteita.
Voinko poistaa tilini ja tunnukseni?
- Kyllä – voit poistaa tilisi profiilinhallintaosiossa. Huomaa, että tämä toimenpide on pysyvä ja poistaa kaikki siihen liittyvät tiedot, mukaan lukien projektit ja tiedostot. Poistettuja tilejä ei voi palauttaa.
Sisäänkirjautuminen ja tilin hallinta
Kuinka kirjaudun MyGeberit-asiakasportaaliin?
Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi tai Google-, Apple-, Facebook- tai LinkedIn-tilisi kautta.
Olen unohtanut salasanani – kuinka saan uuden?
Klikkaa kirjautumissivulla ‘Unohtunut salasana’, syötä kenttään sähköpostiosoitteesi ja seuraa annettuja ohjeita luodaksesi uuden salasanan.
En ole saanut aktivointiviestiä. Mitä minun pitäisi tehdä?
Aloita tarkistamalla roskaposti- tai roskakori-kansio, siltä varalta, että viesti on jostain syystä päätynyt sinne. Jos et vieläkään löydä sitä, yritä kirjautua uudelleen tai rekisteröidy uudelleen samalla sähköpostiosoitteella ja pyydä uusi aktivointilinkki.
Huomaa, että aktivointikoodi on voimassa 10 minuuttia. Jos se vanhenee, sinun on pyydettävä uusi aktivointikoodi. Tilit, joita ei ole aktivoitu 24 tunnin kuluessa, poistetaan automaattisesti, ja sinun on rekisteröidyttävä uudelleen.
Miksi jotkut rekisteröitymiskentät on lukittuna?
Jotkut kentät voivat olla lukittuina, jos yritys tunnistetaan Geberitin jo olemassa olevaksi yhteistyökumppaniksi.
Portaalin ominaisuudet ja työkalut
Kuinka voin rekisteröidä tuotteeni (Geberit AquaClean pesu-wc-istuimen)?
Kirjaudu sisään yksityisenä käyttäjänä ja siirry Laitteet-osioon. Seuraa ohjeita tuotteen rekisteröimiseksi. Kun se on hyväksytty, voit hallinnoida sen omistusta tai päivittää sen tilaa.
Kuinka kauan tuotteen rekisteröimisen käsittelyssä kestää?
Tuoterekisteröinnin käsittely ja vahvistaminen tapahtuu yleensä 3-5 arkipäivän kuluessa.
Mitä tapahtuu tuotelistoilleni ja tiedostoilleni kun poistan tilini?
Kaikki tiliin liittyvät tiedostot ja projektit poistetaan pysyvästi, eikä niitä voi palauttaa.
Lisää usein kysyttyjä kysymyksiä
Voinko käyttää portaalia mobiililaitteilla?
Kyllä – portaali on täysin käytettävissä useimmilla älypuhelimilla ja tableteilla.
Mistä saan apua portaalin ongelmatilanteissa?
Voit olla yhteydessä Geberitin asiakaspalveluun, yhteystiedot löydät täältä