Geberit-etähuolto on nopea ja helppo tapa, jos pesu-wc-istuimeen tulee käyttöongelmia ja tarvitset apua Geberit AquaClean -pesu-wc-istuimesi kanssa. Tämä tarkoittaa, että Geberitin tekninen tuki voi tehdä tiettyjä vianmäärityksiä ja huoltotoimenpiteitä etäyhteydellä tulematta paikan päälle.
MITEN SE TOIMII?
Etähuollon mahdollistamiseksi tulee tehdä seuraavat:
1. Asenna Geberit Home -sovellus älypuhelimeesi
2. Yhdistä Geberit AquaClean -pesu-wc-istuin Geberit Home -sovellukseen Bluetooth®in kautta
3. Soita Geberitin tekniseen tukeen (puh. 010 662 304)
4. Etähuolto aloitetaan Geberit Home -sovelluksen kautta. Seuraa sovelluksen ja Geberitin teknisen tuen antamia ohjeita.
Geberitin tekninen tuki voi olla yhteydessä pesu-wc-istuimeesi vain, kun etähuolto on aktivoitu. Sinä, laitteen omistajana, päätät milloin aloittaa etähuolto ja päättää sen, kun sitä ei enää tarvita. Geberit ei voi olla yhteydessä wc-istuimeesi ilman sinun lupaasi. Lupa pyydetään joka kerta, kun etähuoltoyhteys käynnistetään.
Lisää kysymyksiä ja vastauksia etähuoltoon liittyen löydät täältä