Keramagista tuli Geberit

Geberit-yhtiön menestys pohjautuu jatkuvaan tuotekehittelyyn. Yhtiön tavoitteena on ollut ihmisten elämänlaadun parantaminen jo lähes 150 vuoden ajan. Innovatiivisista ja esteettisistä Geberit-kylpyhuoneratkaisuista, joiden suunnittelu, asennus, käyttö ja hoito on helppoa, syntyy aitoa lisäarvoa.

Geberit ei tee muutoksia harkitsematta. Sen sijaan se puntaroi tarkkaan, onko jokainen yksittäinen innovaatio mainitun tavoitteen mukainen.

Näin Geberit on onnistunut kehittymään jatkuvasti ja tekee niin myös tulevaisuudessa.

Yhtiömme kehittää itseään jatkuvasti

Kun yhdistetään tahoillaan jo pitkään menestyneiden Keramag- ja Geberit-merkkien vahvat puolet, saadaan kokonaisuus, johon tiivistyvät parhaat elementit näistä kahdesta eri valikoimasta:

Yhdistämme asiakkaitamme ja liikekumppaneitamme varten molempien tuotevalikoimien osaamisemme kehittääksemme brändimme “Know-How Installed“ -lupausta edelleen.

Loppuasiakkaitamme varten liitämme yhteen muotoilun ja toimivuuden nimikkeellä “Design Meets Function“ ja kehitämme siten kylpyhuoneratkaisuistamme aina vain parempia.

Seuraava askeleemme on koota kaikki merkkimme yhdeksi merkiksi, jolla on ainutlaatuisen vahva asema ja identiteetti. Jatkamme yhdessä samaa tietä Geberit-nimen alla – pitäen aina tavoitteenamme parantaa ihmisten elämänlaatua. Yhdessä kehitymme jatkuvasti.

Pääasialliset edut

Usein esitettyjä kysymyksiä