Tarjotaksemme parhaan mahdollisen palvelun käytämme kotisivuillamme evästeitä (cookies). Jatkamalla kotisivujemme käyttämistä hyväksyt tämän käytännön. Lisätietoja saa tietosuojalausunto -sivullamme.

Sulje
Geberit Suomi

Geberit ja IDO -tuotteiden

reklamaatiolomake

  • Geberit Duofix installationssystemer

Ole hyvä ja täytä allaoleva lomakkeemme mahdollisimman täydellisesti. Jos tarvitset apua lomakkeen täytössä, niin soita teknisen tuen osastollemme, puh. 010 662 304.

Huom! Lähetettyäsi reklamaation saat vahvistusviestin sähköpostiisi, että olemme vastaanottaneet reklamaatiosi. Jos et jostain syystä saisi vahvistusviestiä, niin otathan meihin yhteyttä puhelimitse 010 662 304 tai sähköpostilla tekninentuki@geberit.com.

Virhe

Reklamaation ilmoittaja

Onko tuote asennettuna? Jos on, niin anna asennuspaikan tiedot

Käytämme tätä osoitetta myös mahdollisten korvaavien tuotteiden toimitusosoitteena, jos et muutoin kommenttikentässä ilmoita.

Asentajayritys (jos sama kuin ilmoittaja, niin jätä tyhjäksi).

 
 

Reklamoitavan tuotteen tiedot

    Reklamaation jatkotoimenpiteet (myyjä valitsee sopivan toimenpiteen):

     
     

    Lähetä tiedot